16. říjen – Světový den páteře

30 | 2 min

V EuroPainClinics Fyzio se 16. října připojujeme k oslavě mezinárodního dne páteře, který je jedním z dnů Světového týdne kostí a kloubů stanoveného pod záštitou Světové zdravotnické organizace a Organizace spojených národů. Tento den má za cíl zvýšit povědomí veřejnosti o stavech a nemocech, které mohou postihnout lidskou páteř a upozornit na možnosti léčby, která je v současné době pro lidi s onemocněním páteře dostupná.

Páteř hraje klíčovou roli v našem každodenním životě a zaslouží si proto dostatek pozornosti v podobě kvalitní péče i prevence. S bolestí zad se totiž setká prakticky každý člověk – statisticky se alespoň jedenkrát v životě projeví až u 80 % dospělé populace. Dnešní svátek páteře je tak zároveň také pobídkou pro lidi všech věkových kategorií, aby byli aktivní a podporovali zdraví své páteře pohybem a správnými pohybovými návyky. Mít zdravá a silná záda je přáním každého, proto je zcela namístě myslet na to, jak onemocnění páteře preventivně předcházet.

Fyzioterapie je pro dlouhodobé udržení dobrého zdravotního stavu páteře, ale i celkově pohybového ústrojí zásadní. Obecně je fyzioterapie považována za možnost první volby léčby, začít však můžete kdykoliv – preventivní cvičení pod dohledem kvalifikovaných odborníků – fyzioterapeutů či fyziotrenérů však přináší našemu tělu celou řadu benefitů.

Na míru sestavená podpora vaší fyzické aktivity cvičením, správné pohybové stereotypy a držení těla, správné zvedání těžkých břemen i ergonomické uspořádání pracovního prostředí – to vše jsou aspekty, kterými můžete své páteři prokázat více než dobrou službu.

EuroPainClinics Fyzio Brno a Hradec Králové jsme zde pro vás, neváhejte se na nás s vašimi zdravotními obtížemi kdykoliv obrátit!

K objednání využijte našeho telefonického kontaktu nebo formulář k objednání na www.efyziokonzultace.cz