Naši kvalifikovaní fyzioterapeuti při práci aplikují své odborné znalosti a zkušenosti tak, aby pochopili vaši bolest a mohli vám poskytnout, spolu s kombinací diagnostiky, manuální terapie, terapeutických metod a cvičební terapie, skutečně efektivní řešení.

Díky tomu by se míra vaší bolesti měla postupně snižovat v závislosti na tom, jak se hojí poškozené tkáně a zklidňuje se váš centrální nervový systém, který vnímání bolesti přenáší. Tím se zároveň zlepšuje stav pohybové funkce.

Je zároveň třeba mít také na mysli, že každý intervenční zákrok či operace, ať již drobný vpich nebo velká rána, porušuje struktury těla (svaly, ligamenta, fascie aj.) Pokud z jakéhokoliv důvodu naše tělo potřebuje zákrok lékaře-operatéra, potřebuje také péči fyzioterapeuta, aby výsledek procesu léčby byl efektivní.

Víte, co je „Pain Management“?

Léčba bolesti je jedním ze stěžejních cílů každé fyzioterapie, a stejně tak i naším cílem je naučit vás účinné techniky a metody, které vám pomáhají zvládat bolest. Proto se při naší práci důkladně zaměřuje i na edukaci. Společně se zaměřujeme na vaše individuální potřeby tak, abyste získali kontrolu nad vaší bolestí, mohli se při její regulaci nalézt způsob jejího ovlivnění a spolehnout sami na sebe

Podobně tomu je i u zvládnutí psychologických faktorů bolesti spojených se strachem, obav nebo stresem z pohybu (například po úraze, traumatické nehodě, často u seniorů). Naši fyzioterapeuti k tomuto účelu využívají různá dechová cvičení a relaxační techniky, které přinášejí zklidnění a vyrovnanost. A naučí vás, jak správně pohyb provádět a nemít z něj obavy.

Zaujalo vás téma? Čtěte více v článku Účinné zklidnění vám přinesou relaxační techniky. Jak na ně?